“Η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό μέσα στο σχεδιασμό”

Το γεγονός ότι το Αγρίνιο και η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό είναι στο σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών επιβεβαίωσε ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».

“Δυστυχώς δεν είχαν προβλεφθεί σε μια σειρά από αστικά κέντρα οι συνδέσεις τους με την Ιόνια Οδό. Και για την Πρέβεζα και για το Αγρίνιο επίσης και για άλλες πόλεις δεν είχε προβλεφθεί. Είναι μέσα στο σχεδιασμό.” ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χρ. Σπίρτζης. Βεβαίως η αναφορά στο Αγρίνιο από τον Υπουργό Υποδομών είναι σίγουρα θετικό γεγονός, από την άλλη όμως το ό,τι το Αγρίνιο μπαίνει στο ίδιο “κάδρο” με την Πρέβεζα μάλλον δεν είναι και τόσο θετικό… Και αυτό γιατί η πόλη της Πρέβεζας διαθέτει σύνδεση με την Ιόνια Οδό, τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο – Αμβρακία, που αν και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, είναι σε τέλμα, ενώ το Υπουργείο Υποδομών δεν έχει δείξει τα αναγκαία αντανακλαστικά για την επανεκκίνησή του. Βέβαια προφανώς ο Χρ. Σπίρτζης αναφέρεται όσον αφορά τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, στη βόρεια σύνδεσή της μέσω του ανισόπεδου κόμβου Φιλιππιάδας. Αυτό όμως σημαίνει, ότι αν οι συνδέσεις των δύο πόλεων είναι διαβαθμίζονται ισάξια από το Υπουργείο, τότε μιλάμε για δύο συνδέσεις για την Πρέβεζα και μία για το Αγρίνιο… Σε κάθε περίπτωση για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό έχει γίνει γνωστό από το τέλος του περασμένου Σεπτεμβρίου ότι οι υπηρεσίες του Υπουργείου -παρόλο που δεν υπάρχει μελέτη για το έργο- θα μελετήσουν το θέμα του κόστους του έργου, με απώτερο σκοπό να διευρυνηθούν οι πιθανοί τρόποι χρηματοδότησής του.

Ιόνια Οδός : Τμηματική παράδοση στο τέλος του χρόνου ή στις αρχές της νέας χρονιάς
Σε άλλη του συνέντευξη στην ΕΡΤ ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε σχετικά με την Ιόνια Οδό πως “ένα μεγάλο κομμάτι της Ιόνιας Οδού είναι πιθανόν να παραδοθεί στις αρχές της χρονιάς, ή στο τέλος του χρόνου”. Βεβαίως ο Υπουργός δεν μπήκε στη διαδικασία να αναφερθεί σε συγκεκριμένα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου. Ωστόσο βάσει της προόδου του έργου είναι προφανές ότι αναφέρεται στο τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι το Κεφαλόβρυσο και από τον Κουβαρά μέχρι την Αμφιλοχία, τμήματα που μαζί με την υπάρχουσα παράκαμψη Αγρινίου, αποτελούν το σημαντικότερο τμήμα της Ιόνιας Οδού στην Αιτωλοακαρνανία μήκους περίπου 100χλμ.