Δυναμική όσο και αποτελεσματική διείσδυση στην εσωτερική αλλά και τη διεθνή αγορά επιχειρεί ο Δήμος Ναυπακτίας μέσα από στοχευμένες κινήσεις για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος της περιοχής που προσφέρεται για διακοπές όλο το χρόνο δεδομένου οτι συνδυάζει το βουνό με τη θάλασσα , με ορεινές και θαλάσσιες δραστηριότητες.
Με συνέργειες με άλλους φορείς αλλά και με ανάδειξη επετειακών και άλλων εκδηλώσεων δόθηκε μέχρι στιγμής έμφαση στην τόνωση της εσωτερικής αγοράς με ταυτόχρονο “άνοιγμα” στις ισπανόφωνες χώρες με τις οποίες ο προορισμός συνδέεται ιστορικά και είναι γνωστός ως “Lepanto”.
Συγκεκριμένα, η έμφαση στην εγχώρια αγορά δόθηκε μέσα από συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων “Hondos Center” όπου παρουσιάστηκε ο προορισμός με πρωτότυπες μεθόδους που περιελάμβαναν εντυποδιανομή στους πελάτες και διαγωνισμούς φιλοξενιών. Ακολούθησαν οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Ναυμαχίας με αναπαράσταση του ιστορικού γεγονότος και άλλα δρώμενα αθλητικού και πολιτιστικού χαρακτήρα, ενώ είχε προηγηθεί παρουσίαση του προορισμού στο Ινστιτούτο “Θερβάντες”, στο πλαίσιο των καλλιτεχνικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα.
Η στρατηγική συνεργασία του Δήμου με το Ινστιτούτο θα μορφοποιηθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα και συμφωνήθηκε να εξεταστούν η παροχή κινήτρων διαμονής στα 6.500 μέλη της Λέσχης Φίλων και Σπουδαστών, η φιλοξενία Ισπανών δημοσιογράφων και η από κοινού οργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Ταυτόχρονα, προγραμματίζεται η προσέγγιση και συνεργασία με την Κυπριακή τουριστική αγορά με επαφές και προσκλήσεις σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.
Στόχος της νέας στρατηγικής του Δήμου είναι η αξιοποίηση , αφενός του αεροδρομίου του Αράξου που είναι σε κοντινή απόσταση καθώς και η ανάδειξη της περιοχής ως κεντρικού σημείου μεταξύ Ολυμπίας και Δελφών.