Ένα από τα σημαντικότερα, ενταγμένα στο ΕΣΠΑ, έργα που αφορούν την Αιτωλοακαρνανία και το υπουργείο Ανάπτυξης είχε ανακοινώσει ότι θα δημοπρατήσει στο 1ο τετράμηνο του 2013 είναι η βελτίωση της Ε.Ο Αγρινίου Καρπενησίου και συγκεκριμένα το τμήμα Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε καθώς
δεν είχαν ολοκληρωθεί οι μελέτες, οι οποίες καθυστερούσαν λόγω πρόσθετων δομικών έργων που έπρεπε να συμπληρωθούν.
Η θετική εξέλιξη αναφορικά με το συγκεκριμένο έργο είναι ότι πριν 10 μέρες το υπ. Ανάπτυξης τροποποίησε την πράξη έναξης του έργου στο ΕΣΠΑ. Από την τροποίηση αυτή προκύπτει ως συμπέρασμα ότι το έργο θα δημοπατηθεί το επόμενο διάστημα καθώς στην πράξη γίνεται λόγος για επικαιροποιημένες μελέτες, αύξηση του προϋπολογισμούτου έργου από 18.000.000 σε 27.500.000 και μείωση του χρόνου παράδοσης από 36 μήνες σε 27 μήνες. Αυτό το τελευταίο, η μείωση του χρόνου παράδοσης του έργου, συναρτάται με το γεγονός ότι πρέπει όλα τα έργα αυτού του ΕΣΠΑ να τελειώσουν μέχρι 31/12/2015. Έτσι προκύπτει ότι άμεσα, μέσα στο καλοκαίρι, το έργο θα πρέπει να έχει δημοπρατηθεί ώστε να απότερατωθεί μετά από 27 μήνες και πριν την 31/12/2015. Για να γίνει βέβαια αυτό πρέπει να υπάρξει και από την πλευρά του τοπικού προσωπικού και η ανάλογη πίεση προς το υπουργείο…
Το έργο αφορά στην κατασκευή οδικού τμήματος μήκους 7.45χλμ του Οδικού Αξονα Αγρινίου-Καρπενησίου, από τον κόμβο Ρουπακιάς/Αγ Ιωάννη επί της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, παρακάμπτοντας τον οικισμό Καμαρούλα μέχρι να καταλήξει στον υφιστάμενο δρόμο προς τον Άγιο Βλάση. Ο οδικός άξονας θα συνδέει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι.
Η προβλεπόμενο πλάτος οδοστρώματος της οδού στα πρώτα 6,5 χλμ είναι 11,00μ και στο υπόλοιπο τμήμα είναι 8,00 μ με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση σε όλο το μήκος της. Στα πρώτα 3,57 χλμ έχουμε νέα χάραξη οδού και στη συνέχεια η χάραξη ακολουθεί την υφιστάμενη οδό με τοπικές βελτιώσεις μικρής έκτασης.
Για την εξυπηρέτηση των παρόδιων οικισμών, ιδιοκτησιών και την αποκατάσταση του υφισταμένου οδικού δικτύου προβλέπεται η κατασκευή:
— παράπλευρων οδών, μήκους 4,83 χλμ περίπου.
— τεσσάρων (4) γεφυρών.
— πέντε (5) ισόπεδων κόμβων (Ε.Ο. Αντιρίου-Ιωαννίνων), (Νέα Αβοράνης, Αγρινίου), (Καμαρούλας), (Αγ. Νικολάου) και (Σχίνου).
-τριών υψηλών τοίχων αντιστήριξης
Τέλος, στο έργο περιλαμβάνονται οι αναγκαίες Απαλλοτριώσεις, οι μετατοπίσεις δικτύων Ο.Κ.Ω., οι αρχαιολογικές εργασίες και οι συμπληρωματικές μελέτες και έρευνες.