Θέλουν να έρθουν στο Αγρίνιο για τη σιδηροδρομική γραμμή, αλλά αυτή δεν λειτουργεί…

Δωδεκάμιση περίπου χρόνια μετά την πλήρη ανακατασκευή της η σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου – Κρυονερίου είναι ξεχασμένη τόσο από τον ΟΣΕ και το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, όσο και από την πλειονότητα των τοπικών φορέων. Ωστόσο η ιστορική σιδηροδρομική γραμμή φαίνεται ότι προξενεί ακόμη και το ενδιαφέρον των φίλων του σιδηροδρόμου ανά την Ευρώπη.

Οι Τσέχοι ρωτάνε αν η σιδηροδρομική γραμμή λειτουργεί.....
Οι Τσέχοι ρωτάνε αν η σιδηροδρομική γραμμή λειτουργεί…..

Αυτή είναι τουλάχιστον η εμπειρία που μεταφέρει στο ΑγρίνιοCulture.gr ο πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Σιδηροδρόμου “Χαρ. Τρικούπης” Βαγγέλης Πυρπύλης που δέχθηκε μια ακόμη κρούση, από μια ομάδα Τσέχων αυτή τη φορά, οι οποίοι προτίθενται να επισκεφθούν την σιδηροδρομική γραμμή, από τη στιγμή φυσικά που αυτή λειτουργεί.”Δεν είναι πρώτη φορά, που group φίλων του σιδηροδρόμου έρχονται σε επαφή μαζί μας για να ζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τη σιδηροδρομική γραμμή Αγρίνιο- Κρυνέρι” εξηγεί στο ΑγρίνιοCulture.gr o Bαγγέλης Πυρπύλης και προσθέτει “από την εποχή που καταργήθηκαν τα τακτικά δρομολόγια στο δίκτυο της εκδρομικό τραίνοΠελοποννήσου και ο ΟΣΕ -βλέποντας το ενδιαφέρον που υπήρχε από το εξωτερικό και όχι μόνο- επαναλειτούργησε τμήματα της γραμμής με τα θεματικά τραίνα και τα εκδρομικά δρομολόγια (φωτο), έχουν έρθει σε επαφή μαζί πολλά groups φίλων του σιδηροδρόμου εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον τους να επισκεφθούν τη γραμμή. Είναι αξιοθαύμαστο ότι μια σιδηροδρομική γραμμή προκαλεί το ενδιαφέρον ανθρώπων από άλλες χώρες, οι οποίοι θέλουν να έρθουν στο Αγρίνιο αποκλειστικά για αυτή! Δυστυχώς όμως αναγκαζόμαστε να τους απογοητεύσουμε, όπως το κράτος έχει απογοητεύσει και εμάς, αφού τόσα χρόνια μετά την ανακατασκευή της γραμμής, εγκατέλειψε στη φθορά του χρόνου μια πανάκριβη σιδηροδρομική υποδομή.” Ο πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Σιδηροδρόμου “Χαρ. Τρικούπης” Βαγγέλης Πυρπύλης προτείνει να γίνει και στην Αιτωλοακαρνανία ό,τι έγινε με το δίκτυο της Πελοποννήσου. “Είναι απορίας άξιο, αφού λειτούργησε επιτυχημένα το σχέδιο με τα εκδρομικά δρομολόγια στην Πελοπόννησο, γιατί να μην λειτουργήσει και στην Αιτωλοακαρνανία, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει ενδιαφέρον από το εξωτερικό, αλλά θα μπορούσε επιπλέον να καλυφθεί ένα σημαντικό μέρος της τοπικής κινήσεις εν είδει μικρού προαστικού. Και φανταστείτε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τη γραμμή από το εξωτερικό, τώρα που η γραμμή είναι ανενεργή, αν λειτουργήσει η γραμμή, αυτό το ενδιαφέρον θα πολλαπλασιαστεί” εξηγεί ο Β. Πυρπίλης.

Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι η σκέψη των εκδρομικών δρομολογίων στη γραμμή είναι κάτι που υπάρχει εδώ και καιρό στα στελέχη του ΟΣΕ, όπως είχε αποκαλύψει στο παρελθόν το ΑγρίνιοCulture.gr (δείτε το βίντεο), ωστόσο φαίνεται πως δεν υπήρξε η απαρραίτητη πίεση για να λάβει σάρκα και οστά το σχέδιο… Πάντως επί του παρόντος μετά από αίτημα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και με βάση επίσημες ανακοινώσεις προβλέπεται να ξεκινήσει από πλευράς ΟΣΕ η εκτίμηση για την κατάσταση του υφιστάμενου δικτύου και η υλοποίηση μελέτης βιωσιμότητας.