Μετά το εμβληματικό project του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, όπου πρωταγωνιστεί στις διαδικασίες για την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΤΑΙΠΕΔ, σειρά παίρνουν τώρα και άλλα ακίνητα ανά την Ελλάδα, που βρίσκονται σε εξέχουσα θέση.
Αυτό τουλάχιστον αναφέρεται στο αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο αξιοποίησης που εγκρίθηκε την περασμένη Τρίτη από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) του ΤΑΙΠΕΔ.Στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, ένα «εμβληματικό» ακίνητο που παραμένει στα αζήτητα εδώ και πολλά χρόνια, είναι οι πρώην εργοταξιακοί χώροι της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου.
Σύμφωνα με το αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ, θα γίνει εκ νέου απόπειρα πώλησης του ακινήτου, μέσα στο προσεχές τρίμηνο, μήπως εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον.Το ακίνητο έκτασης 213.583,51 τ.μ. (αποτελείται από 4 μη όμορα τμήματα), βρίσκεται στην βόρεια απόληξη της γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου.
Μέχρι σήμερα, κατόπιν αιτήματος του ΤΑΙΠΕΔ ολοκληρώθηκε ο επανακαθορισμός των θεσμικών γραμμών αιγιαλού και παράλιάς. Επικαιροποιήθηκε ο νομικός έλεγχος του ακινήτου και ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του με την εξαίρεση των κοινοχρήστων τμημάτων που εκ παραδρομής είχαν μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Επίσης, εκδόθηκε Τελεσίδικη Πράξη Δασικού Χαρακτηρισμού από το Δασαρχείο Ναύπακτου και αναμένεται ο επανακαθορισμός της χερσαίας ζώνης λιμένα από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζεται η ενημέρωση δυνητικά υποψήφιων επενδυτών.Το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι, έχει προχωρήσει στην πρόσληψη νομικών συμβούλων και αναμένεται η υπογραφή σύμβασης για την διαγωνιστική διαδικασία μέχρι τα τέλη του έτους.
Ως προς τον τρόπο αξιοποίησης του ακινήτου, κατά καιρούς διάφοροι υποψήφιοι επενδυτές είχαν απευθυνθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, διερευνώντας το χώρο και τις δυνατότητες επένδυσης σε αυτόν. Κατά το ΤΑΙΠΕΔ, οι δυνατότητες επένδυσης, βρίσκονται στον τομέα των logistics, με μία ακόμα όμως αρκετά πιθανή πρόβλεψη, αυτή της δημιουργίας υποδομών για τη διαχείμαση σκαφών.
Συγκριτικά πλεονεκτήματα του ακινήτου είναι η θέση του στο κέντρο ενός σύγχρονου συγκοινωνιακού-διαμετακομιστικού κόμβου που συνδέει την Πελοπόννησο με τη Δυτική Στερεά Ελλάδα και την Ηπειρο καθώς και με την υπόλοιπη Ευρώπη, αφού οι λιμένες της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας αποτελούν κύριες πύλες της Ελλάδας προς τη Δυτική Ευρώπη, το εκτεταμένο θαλάσσιο μέτωπο του καθώς και το μέγεθός του.
πηγή : pelop.gr