Κινητικότητα στην Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας

Με πρόταση από τον τεχνικό σύμβουλο έχει προχωρήσει το θέμα της Ζεύξης Λευκάδας-Αιτωλοαρκαρνανίας.

Όπως αναφέρει ο βουλευτής Λευκάδας με τη Νέα Δημοκρατίας, κ.Θανάσης Καββαδάς, πρόκειται για αναγνωριστική μελέτη η οποία συνοδεύεται από έκθεση και ένα προκαταρκτικό προσδιορισμό περιβαλλοντικών απαιτήσεων. Σημειώνεται δε πως θα ακολουθήσει η αξιολόγηση όλων των ανωτέρω και θα ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις για την προώθηση του έργου. Ως πιο πιθανό σενάριο είναι εκείνο του ΣΔΙΤ που μπορεί να αποτρέψει και την επιβολή διοδίων, κάτι που δεν επιθυμούν οι κάτοικοι του νησιού.Η υποθαλάσσια σύνδεση δείχνει να είναι ένα ρεαλιστικό σχέδιο για να υλοποιηθεί. Σύμμαχος σε αυτό, είναι ο ρηχός βυθός της περιοχής, γεγονός που υπολογίζεται πως η σήραγγα μαζί με τις προσβάσεις της δεν θα είναι μεγαλύτερη από 600-700 μέτρα.

Υπενθυμίζεται πως υποθαλάσσια σήραγγα έχει προκρίνει ως καταλληλότερη λύση για την ζεύξη της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία η Διεύθυνση Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων/Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης Αρχαιολογικών Ερευνών και Εργασιών στο πλαίσιο Μεγάλων Δημοσίων Έργων, της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού. Προεκλογικά, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε δεσμευτεί ότι η υποθαλάσσια Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας είναι ένα από τα έργα προς υλοποίηση.