Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου ανακοινώνει ότι:
Οι δημότες του Δήμου Αγρινίου, των οποίων οι οικίες επλήγησαν από τις πλημμύρες που σημειώθηκαν στις 26/1/2021, θα πρέπει να απευθύνονται στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας για την υποβολή των αιτήσεων τους, προκειμένου να καταγραφούν από τις αρμόδιες επιτροπές του Δήμου.
Οι αιτήσεις και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στην ηλεκτρονική διεύθυνση pronoia@agrinio.gr ή με ραντεβού στα γραφεία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας, Δ/νση.: Ε.Ο. Αγρινίου –Αντίρριου 1, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στα τηλέφωνα 26413-63401, 26413-63404, 26413-63412 και 26413-63400 από 9:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ. για διάστημα ενός μήνα από την ημερομηνία του συμβάντος.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ
1. Αίτηση του δικαιούχου η εξουσιοδοτημένου προσώπου.
2. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
3. Δήλωση φορολογίας εισοδήματος (ΕΝΤΥΠΟ Ε1 ) του τελευταίου φορολογικού έτους (για την επιβεβαίωση της κύριας ιδιοκτησίας, μισθωμένης ή παραχωρημένης κατοικίας και τον αριθμό των εξαρτώμενων ή /φιλοξενούμενων μελών του δικαιούχου.
4. Τελευταία υποβληθείσας Δήλωσης Στοιχείων Ακινήτων (ΕΝΤΥΠΟ Ε9) συνοδευόμενης από ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ, στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή, σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας.
5. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
6. Αν οι δικαιούχοι είναι περισσότεροι του ενός, λόγω συγκατοίκησης κ. λ.π., η οικονομική ενίσχυση χορηγείται σε έναν εξ αυτών, μετά από ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ που θα του παρέχουν οι υπόλοιποι.
7. Τραπεζικός λογαριασμός ΙΒΑΝ
8. Λογαριασμός ΔΕΗ
Τα άτομα με αναπηρία, που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης να προσκομίσουν: α) Απόφαση Έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ,
β) βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας.