Έχοντας ακούσει πληθώρα αιτημάτων από τους δημάρχους της περιοχής τους προέδρους του ΤΕΕ στη Δυτική Ελλάδα και την Αιτωλοακαρνανία, υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας χθες στο Μεσολόγγι σε ημερίδα που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για τις υποδομές στην περιοχή, παραδέχθηκε το έλλειμμα που υπάρχει σε βασικές υποδομές στη Δυτική Ελλάδα, ωστόσο με νόημα σχολίαζε ότι οι βερμπαλισμοί και οι μαξιμαλισμοί δεν βοηθούν. Ο ίδιος υπερασπίστηκε την πολιτική του Υπουργείου Υποδομών λέγοντας ότι το Υπουργείο θέλει πάντα να απάντα με στημένα εργοτάξια και όχι με μουσαμάδες και πρόσθεσε ότι στο σχεδιασμό του Υπουργείου παρά τις δυσκολίες γίνεται προσπάθεια να αναπτυχθεί η χώρα ισομερώς. «Ούτε ανατολικά, ούτε δυτικά, ούτε κεντρικά» ήταν η χαρακτηριστική του αποστροφή. Ενώ σε άλλο σημείο της ομιλίας του υπογράμμισε χαρακτηριστικά ότι «τα μεγάλα έργα υποδομής δεν τα κάνουμε για τις επόμενες εκλογές, αλλά για τις επόμενες γενιές, αφού ανήκουν στους φορολογούμενους».
Αναφορικά με τα μεγάλα έργα που εκτελεί το Υπουργείο στην Αιτωλοακαρνανία ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε ότι το Υπουργείο έδωσε οριστικό τέλος στο σίριαλ με την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο – Αμβρακία και πλέον προχωρά στο επόμενο ορόσημο που είναι η παράδοση της παράκαμψης της Αμφιλοχίας μέσα στο καλοκαίρι πιθανότατα σε ενάμιση μήνα από σήμερα. Η ολοκλήρωση του άξονα σύμφωνα με τον Γιώργο Καραγιάννη θα γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2023. Αναφορικά με τη διπλή σύνδεση της Λευκάδας με το Άκτιο και τη Βόνιτσα ο Γιώργος Καραγιάννης εκτίμησε ότι το έργο θα έχει παραδοθεί συνολικά το καλοκαίρι του 2023, ενώ εκτίμησε ότι πέντε από τα χιλιόμετρα του τμήματος Άκτιο – Άγιος Νικόλαος θα δοθούν και νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα στην κυκλοφορία. Αναφορικά με τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια οδό ο υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου να προχωρήσει άμεσα τις μελέτες με την ανάθεση σε τεχνικό σύμβουλο, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι είναι απόφαση και του πρωθυπουργού να υλοποιηθεί η δέσμευση για τη σύνδεση του δεύτερου μεγαλύτερου αστικού κέντρου της Δυτικής Ελλάδας με την Ιόνια Οδό. Έως τα τέλη του 2022 εκτίμησε ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η εργολαβία, που αφορά τα πρώτα επτά χιλιόμετρα της διαδρομής Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης.
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στον Ιούλιο, όπως ανακοίνωσε ο Γιώργος Καραγιάννης, θα δημοπρατηθεί το μεγάλο αρδευτικό – αποστραγγιστικό έργο στην Αμφιλοχία που χρηματοδοτείται με 65 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και αφορά την άρδευση μιας περιοχής σχεδόν 40.000 στρεμμάτων. Άμεσα επίσης πρόκειται να ξεκινήσουν και τα αντιπλημμυρικά έργα κατά μήκος της Ιόνιας Οδού με προϋπολογισμό που φτάνει τα 105 εκατομμύρια ευρώ, στο πακέτο των οποίων εντάσσεται και η παρέμβαση στον Εύηνο μετά την κατάρρευση της γέφυρας πριν από περίπου έξι μήνες. Αναφορικά με την κατασκευή της νέας οδικής γέφυρας ο Γιώργος Καραγιάννης είπε ότι το Υπουργείο προχωρά τις μελέτες και ετοιμάζεται να ζητήσει την περιβαλλοντική εξαίρεση, προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα μέσα στο καλοκαίρι.