Φεύγει η επιδότηση από την αντλία του πετρελαίου κίνησης και πηγαίνει στην αντλία του πετρελαίου θέρμανσης. Αυτό προφανώς έγινε λόγω του ότι τα χρήματα για επιδοτήσεις δεν είναι άπειρα και γιατί προτάχθηκε το να γίνει πιο εύκολο να ζεσταθεί ο κόσμος το χειμώνα.
Επισήμως η τιμής του πετρελαίου κίνησης δεν έχει ξεπεράσει την τιμή της αμόλυβδης. Με βάση τα τελευταία επίσημα στοιχεία η μέση τιμή της αμόλυβδης την Κυριακή 2/10 ήταν 1,97 ευρώ και του πετρελαίου κίνησης 1,85. Όμως αυτά τα στοιχεία αφορούν ποσότητες που υπήρχαν ήδη στα πρατήρια έχοντας πάρει την επιδότηση. Η εικόνα αυτή θα αλλάξει και το πετρέλαιο κίνησης θα φτάσει και θα ξεπεράσει την τιμή της αμόλυβδης.
Και το μεγάλο πρόβλημα είναι κατά πόσο αυτό που θα συμβεί ιστορικά για πρώτη φορά θα επηρεάσει περαιτέρω τον πληθωρισμό. Ας σκεφτεί κανείς μόνο την αύξηση στο μεταφορικό κόστος, καθώς η διακίνηση των προϊόντων γίνεται κατά βάση με οχήματα που καίνε diesel. Kαι φυσικά θα πρέπει να σκεφτεί κανείς πόσο αυτό θα επηρεάσει και αγροτικές περιοχές όπως η Αιτωλοακαρνανία, όπου ο αγροτικός κόσμος θα δει το κόστος παραγωγής να αυξάνεται περαιτέρω…