Ο Παναιτωλικός «πετά» μέχρι στιγμής τα πρώτα του ημίχρονα και αυτό του κοστίζει αρκετά, κάτι που αποτυπώνεται και στη βαθμολογική του συγκομιδή.
Ενα ηχηρότατο… καμπανάκι ήχησε πάνω από το Αγρίνιο πριν από μερικές ημέρες και μετά το φινάλε της αναμέτρησης του Παναιτωλικού με τον Παναθηναϊκό. Οχι γιατί τα «καναρίνια» ηττήθηκαν από το «τριφύλλι» αφού απέναντί τους βρίσκονταν μία μεγάλη ομάδα, αλλά ελέω της εικόνας τους και φυσικά της έκτασης που πήρε το σκορ (5-0).
Πόσο δε όταν και στα πρώτα δύο ματς της σεζόν η παρουσία τους μέσα στο γήπεδο δεν ήταν ανάλογη των προσδοκιών που υπάρχουν, παρότι σε αμφότερα πήραν βαθμό καθώς στην πρεμιέρα παραχώρησαν «λευκή» ισοπαλία στον ΠΑΣ Γιάννινα και λίγες ημέρες μετά απέσπασαν 1-1 από τον Πανσερραϊκό.Εάν κάτι προκύπτει ως εύρημα από τα πρώτα παιχνίδια του club είναι πως μετά την ανάπαυλα παρουσιάζει εκ διαμέτρου αντίθετο αγωνιστικό πρόσωπο, κάτι που αποτυπώνεται (και) από τους αριθμούς.
Οι «κυανοκίτρινοι» λοιπόν στα τρία πρώτα τους ημίχρονα παρέμειναν «άσφαιροι» και δέχθηκαν ισάριθμα γκολ (ένα από τον Πανσερραϊκό και δύο από τον Παναθηναϊκό), ενώ την ίδια στιγμή έβγαλαν 11 τελικές και τους έγιναν 23. Παράλληλα κρατούσαν μπάλα σε επίπεδα περίπου του 43% και επειδή στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχουν μόνο τα νούμερα, είναι και η εν γένει παρουσία τους.
Για παράδειγμα με αντίπαλο τον «Αγιαξ της Ηπείρου» ναι μεν σε αυτό το χρονικό διάστημα δημιούργησαν τρεις «καθαρές» φάσεις (Ντίας 2, Πέρεθ) όμως στα άλλα δύο παιχνίδια απείλησαν ουσιαστικά μόνο με τον Πέρεθ κόντρα στο «τριφύλλι» («βαριά» και σε μία κεφαλιά του Φ. Ντουάρτε στην Τούμπα) και την ίδια στιγμή τους ασκήθηκε σχετικά μεγάλη πίεση.
Την 1η αγωνιστική ο ΠΑΣ έβγαλε τέσσερις τελικές από το 17′ ως το 26′ με πιο χαρακτηριστική το τετ α τετ του Τζίνο που απέκρουσε ο Καπίνο, ο Πανσερραϊκός ήταν πολύ ανώτερος και μετά την συμπλήρωση του 45λεπτου «μετρούσε» ένα γκολ και ακόμη δύο πολύ καλές ευκαιρίες (π.χ. με τον Τόμας), ενώ ο Παναθηναίκός «τελείωσε» ουσιαστικά τότε τον μεταξύ τους αγώνα αφού πήγε στα αποδυτήρια με 2-0 μπροστά στο σκορ.
Αντίθετα στο δεύτερο μισό των αγώνων του ναι μεν δέχθηκε εκ νέου τρία τέρματα (όλα από το «τριφύλλι»), όμως με ΠΑΣ, Πανσερραϊκό κράτησε το μηδέν, διατηρούσε την κατοχή σε οριακά επίπεδα άνω του 55% και σε αρκετά σημεία τους παρουσιάστηκε καλύτερος εντός των τεσσάρων γραμμών.
Είναι χαρακτηριστικό δε πως η αντίστοιχη επίδοσή τους στις τελικές είναι 24-17, ενώ με τον «Αγιαξ της Ηπείρου» είχε, μεταξύ άλλων, δοκάρι με τον Καρέλη και τις πολύ καλές ευκαιρίες των Πέδρο, Χουάνπι (11-3 οι τελικές υπέρ του).
Στην αναμέτρηση με τα «λιοντάρια» ισοφάρισε στο φινάλε με τον Πέδρο, απώλεσε την τεράστια φάση στο τετ α τετ του Καρέλη και «τσούλησε» το παιχνίδι του, ενώ ακόμη και σε αυτό με το «τριφύλλι» όπου ήταν κακός βρήκε δύο καλές στιγμές (Τορεχόν, Καρέλης).
Το γιατί οδηγούμαστε σε αυτή την εξέλιξη προφανώς και «εξηγείται» από το πώς προσεγγίζει τα ματς. Ως τώρα τα «καναρίνια» ξεκινούν με 3-5-2, όπου στον άξονα βρίσκονται τρία «6ρο-8άρια» και οι Ντίας, Καρέλης παίζουν μπροστά τους, δηλαδή ο Ουρουγουανός διατηρεί την ιδιότητα του μόνου 100% «δημιουργικού» ποδοσφαιριστή.
Αντίθετα σε μεγάλο κομμάτι του δεύτερου ημιχρόνου του με τον ΠΑΣ έπαιζαν ταυτόχρονα δύο εκ των Ντίας, Χουάνπι, Σενγκέλια, στην ανάπαυλα κόντρα στον Πανσερραϊκό μπήκε ο Γεωργιανός αντί του Μλάντεν που τραυματίστηκε και η διάταξη «γύρισε» σε 4-3-3 (μετά το 82′ ήταν 4-4-2), ενώ στο 46′ με στο «τριφύλλι» η είσοδος του Χουάνπι σήμαινε ξανά, όπως και την 1η αγωνιστική, πως ο Παναιτωλικός είχε τουλάχιστον δύο μεσοεπιθετικούς (δηλαδή «καθαρά» δημιουργικούς) παίκτες στο γήπεδο.
πηγή : gazzetta.gr