Η καλύτερη διαφήμιση το μη… καλωσόρισμα
Δεν πέφτει κανείς από τα σύννεφα που ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου εξέδωσε ανακοίνωση για να μην…. καλωσορίσει πολυκατάστημα εξωελλαδίτικων, όπως αναφέρει, συμφερόντων στο κέντρο του Αγρινίου.
Θυμόμαστε όλοι τις αντιδράσεις του, όταν επρόκειτο να ανοίξει το δικό της κατάστημα στο Αγρίνιο η H&Μ, η σουηδική πολυεθνική ρούχων. Μάλιστα τότε είχε γίνει πανελλαδικό viral το Αγρίνιο με το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου να γνωμοδοτεί αρνητικά στο άνοιγμα του καταστήματος. Βλέπετε αυτή η νοοτροπία της γκρίνιας, της μιζέριας, της μίρλας κατά το αγρινιώτικο ή για να το πολιτικοποιήσουμε η σοβιετική νοοτροπία δεν κατοικοεδρεύει μόνο στον Εμπορικό Σύλλογο Αγρινίου.
Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου, ανάμεσα στα άλλα, είναι ότι κατάφερε με την ανακοίνωσή του να διαφημίσει το ξένων συμφερόντων πολυκατάστημα, καθώς όσοι δεν γνώριζαν άρχισαν να ρωτάνε «ποιο πολυκαταστήματα ανοίγει;» «που ανοίγει;» «τι πουλάει;» κτλ. Εν ολίγοις βούιξε η πόλη. Και τώρα οι περισσότεροι περιμένουν το άνοιγμα του καταστήματος. Πλέον η εν λόγω πολυεθνική δεν χρειάζεται να δαπανήσει χρήματα για κάποια καμπάνια τουλάχιστον για την έναρξη λειτουργίας του καταστήματός της στο Αγρίνιο.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου πάντως δεν θυμόμαστε ποτέ να καλωσορίζει δια ανακοίνωσης αγρινιώτικα καταστήματα, που ανοίγουν. Επομένως, δεν υπήρχε κανένας λόγος ή τέλος πάντως ήταν εντελώς περιττό να μας πει αν καλωσορίζει ή όχι μια πολυεθνική στο Αγρίνιο. Ευτυχώς δεν του πέφτει λόγος! Διαφορετικά ίσως να μοιάζαμε και με την Αλβανία του Ενβέρ Χότζα.