10ημερη προθεσμία δίνει η ΔΕΥΑ Μεσολογγίου στους οφειλέτες της προκειμένου να ρυθμίσουν τα χρέη τους προς τη Δημοτική Επιχείρηση. Σε διαφορετική περίπτωση η ΔΕΥΑΜ θα προχωρήσει στη βεβαίωση των οφειλών στη ΔΟΥ. Υπενθμύζεται ότι προ ημερών η ΔΕΥΑΜ ήρθε σε εξωδικαστική ρύθμιση με τη Volterra, στην οποία οφείλει 3,6 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας «κούρεμα» των τόκων υπερημερίας και νέα σύμβαση με χαμηλότερο τιμολόγιο. Πάντως από την πλευρά της ΔΕΥΑΜ αναφέρεται με νόημα ότι η βεβαίωση των οφειλών στη Εφορία θα έπρεπε να είχε ήδη μπει σε εφαρμογή πριν οι οφειλές προς τη Δ.Ε.Υ.Α. φτάσουν σε αυτά τα ύψη, “αλλά όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι αυτό είναι κάτι που επιφέρει πολιτικό κόστος και για το λόγο αυτό πάντα αναβαλλόταν η εφαρμογή του…”
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΜ:
Αναλαμβάνοντας την ευθύνη της λειτουργίας της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-Αποχέτευσης Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, δεσμεύτηκα για δύο πράγματα πρωταρχικά: την ομαλή λειτουργία της δημοτικής επιχείρησης και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών.
Ήδη, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει πάρει απόφαση για την παροχή διευκολύνσεων προς τους δημότες που έχουν οφειλές, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα ρύθμισης αυτών. Πρόκειται μάλιστα για απόφαση που την έχουν χαιρετήσει πολλοί συνδημότες μας οι οποίοι είτε έχουν ήδη προχωρήσει σε ρύθμιση είτε προσέρχονται καθημερινά, ενημερώνονται και προχωρούν στις σχετικές διαδικασίες.
Μάλιστα, για τους συνεπείς οφειλέτες, εξετάζουμε ένα μέτρο επιβράβευσης το οποίο θα ανακοινωθεί μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Δυστυχώς, ένα μέρος των συνδημοτών μας δεν δείχνει διάθεση συνεργασίας, παρόλο που έχουν ενημερωθεί επανειλημμένα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υποχρεωθεί η Δ.Ε.Υ.Α. να κάνει χρήση του μέτρου της μεταβίβασης των οφειλών προς την αρμόδια Δ.Ο.Υ., έτσι όπως υποχρεούται. Αυτό το μέτρο θα έπρεπε να είχε ήδη μπει σε εφαρμογή πριν οι οφειλές προς τη Δ.Ε.Υ.Α. φτάσουν σε αυτά τα ύψη, αλλά όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι αυτό είναι κάτι που επιφέρει πολιτικό κόστος και για το λόγο αυτό πάντα αναβαλλόταν η εφαρμογή του…
Θεωρούμε ότι γίνεται εξίσου αντιληπτό πως δεν μπορούμε να δεχτούμε την ύπαρξη δημοτών δύο ταχυτήτων. Κάτι τέτοιο θα ήταν άδικο προς τους συνεπείς καταναλωτές αλλά και την ίδια την Δ.Ε.Υ.Α. και το προσωπικό της που μάχονται πραγματικά για την εξυγίανσή της.
Ως μια τελευταία, ύστατη προσπάθεια, πριν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες μεταβίβασης των οφειλών στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. έχουμε ξεκινήσει την αποστολή ατομικών ειδοποιήσεων με χρονικό περιθώριο δέκα (10) εργάσιμων ημερών, ώστε οι οφειλέτες να προσέλθουν στην υπηρεσία, να ενημερωθούν για τις δυνατότητες ρύθμισης που τους προσφέρονται και να τις αξιοποιήσουν προς όφελός τους.Θέλω να υπενθυμίσω τελειώνοντας ότι όλοι μας θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με σεβασμό προς τον δημότη και τον καταναλωτή.
Αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΜ
ΠΡΑΣΣΆΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ