Αλλά η προβολή θα λέει «αναβάθμιση» και «εκσυγχρονισμός»
«Επικοινωνιακή εκστρατεία»: Το αγαπημένο σπορ της Κυβέρνησης Μητσοτάκη
Κάθε όριο προκλητικότητας, αλαζονείας και αισχρής προπαγάνδας, ξεπερνά καθημερινά η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, με τον Πρωθυπουργό κύριο «παραβάτη» και τους Υπουργούς του πιστούς ακόλουθους στο επαίσχυντο ρεσιτάλ. «Πρώτο βιολί» ανάμεσα στους «άριστους» του Μαξίμου, αναδεικνύεται -με διαφορά- ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Δεν φτάνει που η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη συστηματικά και στοχευμένα «επενδύει» στη διάλυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) και την εξαφάνιση της δημόσιας Υγείας ώστε να πραγματοποιήσει το μεγάλο της όνειρο-στόχο, που είναι η ιδιωτικοποίηση των πάντων, έρχεται τώρα ο Άδωνις Γεωργιάδης να «πετάξει» σχεδόν 3 εκατομμύρια ευρώ σε μια «επικοινωνιακή εκστρατεία», που θα μετατρέψει το άσπρο σε μαύρο και θα βαφτίσει το κρέας, ψάρι.
Το ΕΣΥ ψυχορραγεί και η Κυβέρνηση το «σπρώχνει» όλο και περισσότερο προς τον γκρεμό αδιαφορώντας για τις συνέπειες, προκειμένου να πετύχει την πλήρη διάλυσή του. Το γεγονός ότι αυτά τα χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης που θα σκορπίσει το Υπουργείο Υγείας θα μπορούσαν να πάνε σε ουσιαστική ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας αλλά δεν θα πάνε εκεί, θα γίνουν προπαγάνδα, μιλάει από μόνο του.
Την ίδια στιγμή, οι πολίτες αυτής της χώρας που έχουν χρυσοπληρώσει και συνεχίζουν να χρυσοπληρώνουν τη δημόσια υγεία, όταν τη χρειάζονται βρίσκονται τις περισσότερες φορές να υποφέρουν, να ταλαιπωρούνται, να απελπίζονται, να περιμένουν, ακόμα και να πεθαίνουν.
Ο διαγωνισμός που προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ αφορά:
«Σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακής εκστρατείας για την ανάδειξη της στρατηγικής και του συνολικού σχεδιασμού του Υπουργείου Υγείας για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) με τη χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς και των κυριότερων έργων/δράσεων που θα υλοποιηθούν». (Υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα διαφήμισης / Υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα δημοσίων σχέσεων / Υπηρεσίες προώθησης / Παραγωγή διαφημιστικών), με συνολικό προϋπολογισμό €2.843.754,00, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (ΦΠΑ 24%: €550.404,00).
Στην προκήρυξη του διαγωνισμού, γίνεται συγκεκριμένη αναφορά στο κομμάτι της προβολής (και όχι της δράσης) και τι ακριβώς θα προωθηθεί περισσότερο, σε αυτήν την «επικοινωνιακή εκστρατεία»:
«Ανακαινίσεις και εκσυγχρονισμός νοσοκομείων σε ολόκληρη την Ελλάδα
Ίδρυση κέντρου Ακτινοθεραπείας στο Νοσοκομείο Σωτηρία
Νέες υποδομές για τα εργαστήρια στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπανικολάου».
πηγή: newsbreak.gr
Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στο ΑγρίνιοCulture.gr