Γιατί η ηλεκτροκίνηση δε μπαίνει στην πρίζα

Μπορεί οι ταξινομήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων να αυξήθηκαν το 2023 αλλά όποιος βιώνει τη ζούγκλα των ελληνικών πόλεων, ξέρει ότι η ηλεκτροκίνηση θα μείνει όνειρο μακρινό ή μάλλον, απατηλό, για τους Έλληνες που ζούνε στο κέντρο των μεγαλύτερων αστικών συγκεντρώσεων της χώρας μας.

Ηλεκτροκίνηση, δίχως χώρους στάθμευσης, δημόσιους, στους οποίους να μπορούν να τοποθετηθούν ΣΦΗΟ, δεν μπορεί να υπάρξει και όποιος εννοεί να μην αναγνωρίζει την πραγματικότητα, θέλει να αυταπατάται. Όσες επιδοτήσεις και αν δοθούν, όσα προωθητικά μέτρα και αν ληφθούν, οι Έλληνες θα περιοριστούν αναγκαστικά, στην καλύτερη περίπτωση, στα υβριδικά οχήματα εκτός και αν ανήκουν στους πιο τυχερούς, που ζούνε στην περιφέρεια των μεγάλων πολεοδομικών συγκροτημάτων και σε πιο σύγχρονες κατασκευές, που διαθέτουν ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης.

Όταν δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης, όταν δεν σχεδιάζονται χωρικές παρεμβάσεις και δεν εισάγονται μέτρα που θα δώσουν νέους χώρους στάθμευσης για τους κατοίκους των πόλεων -π.χ. ανέγερση πολυώροφων πάρκινγκ αντί πολυκατοικιών σε σημεία του κέντρου των πόλεων- τότε τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πράγματι για πολύ λίγους, εκτός και αν πρέπει, σε καθημερινή βάση να ψάχνουν σούπερ μάρκετ με χώρο πάρκινγκ και φορτιστές.

Και μπορεί οι πιο ενθουσιώδεις υπέρμαχοι της πράσινης αστικής κινητικότητας να ψηφίζουν και με τα δύο χέρια τις μετακινήσεις με τα δημόσια μέσα, με το ποδήλατο και, εν προκειμένω, με τα λιγότερο ρυπογόνα έστω hybrid ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά η πραγματικότητα της ζωής στις ελληνικές πόλεις βάζει από μόνη της όρια στους στόχους για μεγάλες αλλαγές.

Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στο ΑγρίνιοCulture.gr