Όταν έχεις μια διοργάνωση με brand όνομα και την κρύβεις

Με δικό της περίπτερο βρέθηκε προ ημερών η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στην έκθεση αθλητικού τουρισμού Marathon EXPO 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε παράλληλα με τον κλασικό μαραθώνιο της Αθήνας.

Στο περίπτερο της Περιφέρειας βρέθηκαν και κάποιοι από τους δήμους της περιοχής όπως η δήμοι Αιγιαλείας, Αμφιλοχίας Ακτίου Βόνιτσας και Ξηρομέρου. Όχι όμως ο δήμος Αγρινίου, ο οποίος φαίνεται πως έχει αποσυρθεί γενικότερα από τις εκθέσεις που σηματοδοτούν ένα μικρό έστω βήμα εξωστρέφειας. Ο Δήμος Αγρινίου αρκέστηκε να βγάλει μια συγχαρητήρια ανακοίνωση για τους Αγρινιώτες που συμμετείχαν στο μαραθώνιο της Αθήνας.

Προφανώς ο δήμος Αγρινίου δεν βρήκε το λόγο για να συμμετάσχει σε αυτή την έκθεση παρά το γεγονός ότι διοργανώνει έναν ημιμαραθώνιο δρόμο που φέρει το όνομα ενός εκ των μεγαλυτέρων αθλητών μεγάλων αποστάσεων της χώρας, του Μιχάλη Κούση. Ένα όνομα brand στον αθλητισμό. Υποτίθεται ότι προς τιμήν αυτού του αθλητή έχουμε την επιδίωξη να μεγαλώσουμε τη διοργάνωση, όχι μόνο βάζοντας παιδάκια του δημοτικού να τρέχουν αγώνα ενός χιλιομέτρου, αλλά κυρίως με το να προσελκύσουμε περισσότερους αθλητές από όλη την Ελλάδα και ει δυνατόν και από το εξωτερικό. Υποτίθεται, όμως για όλα αυτά… Γιατί όταν έχουμε τόσους ξερόλες στο δήμο Αγρινίου τι χρείαν έχομεν τέτοιων εκθέσεων.

Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στο ΑγρίνιοCulture.gr