Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση μέσω του myKEPlive
Γ.Παπαϊωαννίδης: «Διευρύνουμε τις ψηφιακές δυνατότητες των Υπηρεσιών μας»
Ένα ακόμη σημαντικό εργαλείο για την άμεση και ασφαλή εξυπηρέτηση των πολιτών εξασφάλισε ο Δήμος Ναυπακτίας με την πιλοτική εφαρμογή του myKEPlive. Οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης διεκπεραιώνοντας από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τις υποθέσεις τους.
Προκειμένου να έχουν πρόσβαση στη νέα αυτή υπηρεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέρχονται στην εφαρμογή myKEPlive είτε από το gov.gr, είτε από το gsis.gr.
Τα βήματα είναι απλά:
1. Είσοδος στο gov.gr
2. Επιλογή «Πολίτης και καθημερινότητα»
3. Επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών»
4. «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)»
Οι κατηγορίες που εξυπηρετούνται θεωρούνται υψηλής ζήτησης και είναι οι ακόλουθες:
1. Πληροφόρηση-Αίτηση
2. Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
3. Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
4. Εξυπηρέτηση από το Δήμο
Ο Αντιδήμαρχος του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού κ.Γιάννης Παπαϊωαννίδης δήλωσε σχετικά: «Ως Δήμος εργαζόμαστε ώστε σταδιακά να διευρύνουμε τις ψηφιακές δυνατότητές μας. Σε συνέχεια των 10 ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχουμε στους δημότες μέσω του eservices.nafpaktos.gr, εντασσόμαστε στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης myKEPlive με σκοπό την εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας. Ήδη προγραμματίζουμε το επόμενο ψηφιακό μας βήμα, για το οποίο θα υπάρξουν σύντομα σχετικές ανακοινώσεις. Με το αρμόδιο Τμήμα Προγραμματισμού καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η δύσκολη αυτή περίοδος της πανδημίας να λειτουργήσει ως αφορμή για την επίσπευση της ψηφιακής μας μετάβασης. Πρωταρχικοί στόχοι παραμένουν η ασφάλεια των εργαζομένων και των εξυπηρετούμενων, η απρόσκοπτη λειτουργία των Υπηρεσιών μας και η διαφάνεια».