Ήταν Σεπτέμβριος του 2017 όταν εγκαινιάστηκε η Ιόνια Οδός, σήμερα βρισκόμαστε στις αρχές του 2021 και όμως πολλά τμήματα της παλαιάς εθνικής Οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων, που εντάσσονται στα συνοδά έργα της Ιόνιας Οδού δεν έχουν ακόμη παραληφθεί διοικητικά. Και έτσι τυπικά -τουλάχιστον- δεν ανήκει στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας η συντήρησή τους.
Πρόκειται κυρίως για τμήματα της παλαιάς εθνικής Οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων που βρίσκονται κοντά σε κόμβους της Ιόνιας Οδού ή για τμήματα όπου μετατοπίστηκαν από τον κατασκευαστή του αυτοκινητόδρομου, καθώς συνέπιπτε η χάραξη της Ιόνιας Οδού με την παλαιά εθνική οδό.
Ένα από αυτά τα τμήματα – συνοδά έργα της Ιόνιας Οδού είναι και ο κόμβος του Κεφαλοβρύσου. Στο συγκεκριμένο σημείο, όπως έχει καταγγελθεί από κατοίκους της περιοχής διαπιστώνεται έλλειψη φωτισμού, αλλά και γενικότερη πλημμελής συντήρηση (κοπή χόρτων κτλ). Μάλιστα όπως καταγγέλλεται μέχρι πρόσφατα ο κόμβος ήταν γεμάτος χόρτα, σε βαθμό που το ύψος τους να κρύβει ακόμα και τις πινακίδες σήμανσης. Στο συγκεκριμένο σημείο μάλιστα τους τελευταίους μήνες έχουν συμβεί αρκετά τροχαία ατυχήματα, τα οποία «χρεώνονται» σε κάποιο βαθμό και στην πλημμελή συντήρηση του σημείου. Ανάλογη (με ελλιπή φωτισμό κτλ) είναι η κατάσταση και στον κόμβο Χαλαζιά και σε άλλα σημεία.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το γεγονός ότι δεν έχει τυπικά την αρμοδιότητα έχει προβεί σε παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο σημείο. Ωστόσο ολοκληρωμένη παρέμβαση και σε αυτό το σημείο στο Κεφαλόβρυσο, αλλά και σε άλλα σημεία των συνοδών έργων της Ιόνιας Οδού, θα υπάρχει μέσω από δύο εργολαβίες που αυτή την εποχή βρίσκονται σε διαδικασία δημοπράτησης. Πρόκειται για τις εργολαβίες συντήρησης «Διάνοιξη Τάφρων, Καθαρισμός Ερεισμάτων & Πρανών, Διαμόρφωση κόμης δένδρων, Κοπή/εκρίζωση βλάστησης και αποκατάσταση μικροβλαβών στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο ΠΔΕ ετών 2Ο20 – 2022» και «Συντήρηση αποκατάσταση του Εθνικού Οδικού Δικτύου Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας Περιόδου 2019¬ -2021».