Ενώ βρισκόμαστε μερικές ημέρες προ των εκλογών οι πάντες πλέον παρατηρούν στα κόμματα και στους αρχηγούς τους, σχετικά χαμηλούς τόνους μικρές προεκλογικές συγκεντρώσεις και χωρίς συνθήματα και πλαστικές σημαίες.
Μια προεκλογική περίοδος του… καναπέ θα έλεγε κανείς όπου η επικοινωνία των μηνυμάτων από τα κόμματα γίνεται από την τηλεόραση, τις ιστοσελίδες και τα social media, ειδικά το… TikTok.
Έτσι, λοιπόν, με μια flat προεκλογική περίοδο το ενδιαφέρον εστιάζεται στις δημοσκοπήσεις που γίνονται, κρυφές ή φανερές αλλά και στα λάθη που μπορούν να γίνουν και να προκαλέσουν ζημιά στα κόμματα.
πηγή : tovima.gr