Προχωρά η ιδιωτικοποίηση των περιφεριφερειακών αεροδρομίων – Στη λίστα και το Άκτιο

Ανάμεσα στο «πακέτο» των δέκα μέτρων ιδιωτικοποιήσεων και μεταρρυθμίσεων που παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κ. Χατζηδάκης και άπτονται των μνημονιακών υποχρεώσεων της χώρας, είναι και η ιδιωτικοποίηση των περιφεριφερειακών αεροδρομίων μεταξύ των οποίων και του Ακτίου.

Η ιδιωτικοποίηση των περιφεριφερειακών αεροδρομίων δεν εξαγγέλεται βέβαια για πρώτη φορά… Την περασμένη άνοιξη ειδικό κλιμάκιο μετέβη στα αεροδρόμια – και του Ακτίου- για τη σχετική καταγραφή. Το αποτέλεσμα ήταν η ομαδοποίηση των αεροδρομίων και απο αυτή το αεροδρόμιο Ακτίου εντάχθηκε στη 2η ομάδα, μαζί με τα αεροδρόμια της Ικαρίας, των Χανίων και της Καρπάθου. Στην ομάδα 1 είναι τα αεροδρόμια Ιωαννίνων, Κέρκυρας και Μυκόνου και στην ομάδα 3 αυτά της Μυτιλήνης, της Ρόδου και της Χίου. Ο λόγος της ομαδοποίησης είναι ότι η πώληση θα γίνει μάλλον ομαδοποιημένα ή οι διαγωνισμοί πώλησης θα είναι ανά κατηγορίες αεροδρομίων. Η νέα εξέλειξη είναι -σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη- ότι σε δύο εβδομάδες το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) θα παραδώσει «έγγραφο πολιτικής» για το πώς θα ομαδοποιηθούν σε επενδυτικά «μπουκέτα» τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Το οξύμωρο είναι ότι το αεροδρόμιο του Ακτίου είναι υπερσύγχρονο, άρτια οργανωμένο και εξυπηρετεί τους τουριστικούς μήνες του χρόνου 25- 30χιλιάδες τουρίστες κάθε μήνα! Έτσι το αεροδρόμιο καθίσταται κερδοφόρο αφού εκμεταλλεύεται πλήρως τις σύγχρονες εγκαταστάσεις του συνολικού εμβαδού 7.500 τ.μ. και τη δυνατότητά του με το τερματικό σταθμό των 6.775 τ.μ. και την επιφάνεια δαπέδου στάθμευσης των 34.075 τ.μ. να μπορεί να φιλοξενήσει 6 μεγάλα αεροσκάφη ταυτόχρονα… Δυστυχώς και αυτή η δημόσια περιουσία θα πέσει θύμα του ΔΝΤ…