Πρέπει πλέον να το εμπεδώσουμε ότι δεν υπάρχει φως στο τούνελ για το δρόμο Αγρίνιο – Καρπενήσι και γενικότερα για το διαγώνιο άξονα.
Ο Νίκος Ταχιάος απαντώντας στη βουλή στο Μίλτο Ζαμπάρα μας είπε εν ολίγοις ότι λεφτά δεν υπάρχουν και πως το έργο χρειάζεται μελέτη κόστους οφέλους. Ας την κάνει λοιπόν το Υπουργείο! Αυτή είναι η απάντηση και είναι απορίας άξιο γιατί δεν την έκανε το Υπουργείο συνολικά για το διαγώνιο άξονα από τον Αστακό και το Πλατυγιάλι μέχρι το Καρπενήσι και τη Λαμία, όταν αποφάσιζε να προχωρήσει το τμήμα Μακρακώμη – Τυμφρηστός. Όσο για τα χρήματα, αν δεν περισσεύουν από το Ταμείο Ανάκαμψης ή το ΕΣΠΑ, υπάρχουν και τα ΣΔΙΤ… Όπως για παράδειγμα, τα 440 εκατ. ευρώ που βρέθηκαν για το δρόμο Έδεσσα – Θεσσαλονίκη. Πολύ θα θέλαμε να διαβάσουμε τη μελέτη κόστους – οφέλους για αυτά τα 440 εκατ. ευρώ.
Αλλά ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών μέχρι να βρεθούν τα λεφτά και οι μελέτες, καθώς και η πολιτική βούληση για να προχωρήσουν μεγάλα έργα υποδομής στην Αιτωλοακαρνανία, μας έχει βρει τη… λύση…
Είπε λοιπόν προχθές στην ομιλία του στη Βουλή το εξής αμίμητο : «Φυσικά θα φέρει ανάπτυξη το να έχει ο Αστακός μια εγκάρσια σύνδεση με τον ΠΑΘΕ, αλλά δεν είναι η μόνη σύνδεση. Υπάρχει και η σύνδεση μέσω της Ιονίας Οδού και μέσω της Εγνατίας Οδού, που μπορεί πάρα πολύ εύκολα να φέρει το διαμετακομιστικό εμπόριο από τις χώρες με τις οποίες γειτνιάζουμε στην περιοχή».
Εντάξει μωρέ, πως κάνετε έτσι και όλο ζητάτε έργα και δρόμους; Αστακός – Λαμία μέσω Εγνατίας είναι περίπου 650 χλμ και ο κύκλος της μισής και βάλε Ελλάδας… Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι αυτός ο κύκλος είναι ασύμφορος… για το διαμετακομιστικό εμπόριο…;