Το πήρε πάνω του ποικιλοτρόπως ο δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου, το συνέδριο που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Αιτωλοακαρνανίας. Μέχρι και παρουσία σε τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας έκανε για να διαφημίσει το συνέδριο λίγες ώρες πριν την έναρξή του.
Ο δήμος Αγρινίου κατά καιρούς ισχυρίζεται ότι έχει κάνει πολλά και διάφορα για την προβολή της περιοχής στο να γίνουν κάποια ενισχυτικά έργα, όπως οι διαδρομές κάποιων μονοπατιών. Πέραν τούτου με υπερηφάνεια ο δήμαρχος Γιώργος παπαναστασίου αναφέρεται στο γεγονός ότι έχει προσελκύσει πολλούς επισκέπτες η πόλη τα τελευταία χρόνια που θαμπώνονται από την ανάπλαση του κέντρου της πόλης και τα λοιπά… Όλα όμως κρίνονται εκ του αποτελέσματος και το αποτέλεσμα είναι ότι τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχει προστεθεί ούτε μία ξενοδοχειακή κλίνη στο υπάρχον δυναμικό της πόλης. Μα έστω και ένα μικρό boutique hotel με 10 δωμάτια θα έχει γίνει, αν τα πράγματα πήγαιναν καλά ως προς την αύξηση της επισκεψιμότητας της περιοχής. Ακόμα και ξενοδοχείο που στην αρχή της κρίσης των μνημονίων έκλεισε στο κέντρο της πόλης παραμένει περίπου 15 χρόνια ακόμα ανεκμετάλλευτο….
Άλλα βεβαίως και σε αυτή την περίπτωση δε φταίει ο δήμος, γιατί είχε την φοβερή και τρομερή καμπάνια με το αμίμητο σύνθημα «ανακαλύψτε μας», αλλά δυστυχώς οι τουρίστες δεν μας ανακάλυψαν. Άρα το φταίξιμο είναι δικό τους, αυτοί είναι οι χαμένοι και όχι εμείς που τους προστάξαμε να μας ανακαλύψουν, αλλά αυτοί αγρόν ηγόρασαν.
Μήπως ο δήμος Αγρινίου έχει κάνει κάποιο branding για την περιοχή; Μήπως ο δήμος Αγρινίου έχει προχωρήσει στη δημιουργία οργανισμού διαχείρισης και προώθησης προορισμού και το λέμε στα ελληνικά. γιατί αν το γράφαμε DMO δεν θα καταλαβαίνουν για τι μιλούσαμε… Τίποτα από αυτά δεν έχει κάνει o Δήμος Αγρινίου. Υπάρχει όμως εντεταλμένος σύμβουλος του δημάρχου για θέματα τουριστικής ανάπτυξης…