Τι δείχνει έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ: Value for money η Δυτική Ελλάδα, αλλά…
Σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ με τίτλο: «Η φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα και τις ιστοσελίδες ταξιδιών» η Ελλάδα τόσο συνολικά, όσο και η κάθε Περιφέρεια ξεχωριστά, διατήρησαν την ανταγωνιστικότητά τους, ως προς την εμπειρία επίσκεψης, με βαθμολογία υψηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Συγκεκριμένα όλες οι περιφέρειες είχαν βαθμολογία μεγαλύτερη του 9. Ειδικότερα, την υψηλότερη βαθμολογία είχαν η Θεσσαλία και η Δυτική Μακεδονία στο δεύτερο τρίμηνο του επιβεβαιώνοντας τις δυνατότητες που υπάρχουν για τη χρονική και χωρική επέκταση της τουριστικής δραστηριότητας.
Τα συν και τα πλην της Δυτικής Ελλάδας: Μας «μαυρίζουν» για ρεστοράν και μπαρ
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μπορεί μη συγκαταλέγεται μεταξύ των τουριστικά ανεπτυγμένων περιοχών, όμως στα σημεία φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις, με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών.
Συγκεκριμένα, ως προς τους επιμέρους δείκτες τουριστικής εμπειρίας ανά περιφέρεια η Δυτική Ελλάδα έχει μια από τις καλύτερες αξιολογήσεις ως προς τη σχέση ποιότητας-τιμής,με βαθμολογία 9,2 ενώ η υψηλότερη βαθμολογία που λαμβάνει η περιοχή, αφορά το προσωπικό που αξιολογήθηκε με 9,7 από τους ξένους επισκέπτες και με 9,5 από τους Έλληνες τουρίστες.Στα ρεστοράν και τα μπαρ, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας βρέθηκε χαμηλότερα από τον μέσο όρο (9) με βαθμολογία 8,5.
Η Δυτική Ελλάδα έλαβε τη δεύτερη υψηλότερη βαθμολογία (9,5) στον Πολιτισμό, πίσω όμως από τη Θεσσαλία, γεγονός που δεν συνιστά την αναμενόμενη ίσως επίδοση, καθώς πλέον η Δυτική Ελλάδα συστήνεται στο εξωτερικό ως «Olympian Land» προσπαθώντας να κερδίσει πόντους από το brand name του γενέθλιου τόπου των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι επισκέπτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία και τη Γαλλία έδωσαν τις υψηλότερες συνολικές βαθμολογίες στη Δυτική Ελλάδα.
Ειδικότερα η έκθεση του ΙΝΣΕΤΕ είναι πλέον εμπλουτισμένη με στοιχεία και για τις 13 Περιφέρειες της χώρας, που αποτυπώνουν την τουριστική εμπειρία ως προς την εστίαση και τα αξιοθέατα. Στα πλαίσια της ανάλυσης έχουν αξιολογηθεί 109 χιλ. σχόλια για αξιοθέατα (attractions) και 69 χιλ. για εστιατόρια / bar στην Ελλάδα και 4,6 εκατ. και 8,8 εκατ. αντίστοιχα για ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Το περιεχόμενο των διαδικτυακών συζητήσεων
Η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας συνεχίζει να συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο όγκο θετικών συζητήσεων σε θέματα Πολιτισμού και Γαστρονομίας. Με βάση τις αξιολογήσεις σε τουριστικά sites (online travel agents, travel review sites κλπ.), τα κύρια σημεία έχουν ως εξής:
Τα επιμέρους συστατικά της εμπειρίας
1. Σε εθνικό επίπεδο οι αξιολογήσεις για τα επιμέρους συστατικά του τουριστικού προϊόντος (Πολιτισμός 9,3, Γαστρονομία 9,1 Εμπειρία στη Θάλασσα 9,0), έχουν βαθμολογία μεγαλύτερη/ίση του 9 ενώ, η γαστρονομία ξεπέρασε την εμπειρία στη θάλασσα.
2. Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα εκτιμούν πολύ το ανθρώπινο δυναμικό, δίνοντας εξαιρετική βαθμολογία, περί το 9,5 στο σύνολο της χώρας.
3. Γενικά, καταγράφεται ικανοποίηση ως προς την αξία των εμπειριών σε σχέση με τα χρήματα (Value For Money) αποδίδοντας βαθμολογία στη χώρα 9,1, ένα πολύ θετικό επίτευγμα ειδικά κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής.
4. Σχετικά με το Βιώσιμο Ταξίδι (8,4) και την Υγιεινή (8,3), καταγράφονται σχετικά ικανοποιητικές αξιολογήσεις.
Ακολουθήστε το agrinioculture.gr στο GoogleNews και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία στο ΑγρίνιοCulture.gr