Συνέδριο με θέμα «Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση» διοργανώνει η ΜΟ.Κ.Ε. του ΤΕΙ Μεσολογγίου

Tο Εργαστήριο Διδακτικής των Μαθηματικών του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών και η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας – ΜΟ.Κ.Ε. ΤΕΙ Μεσολογγίου διοργανώνουν το 1ο Συνέδριο, με διεθνή συμμετοχή, με θέμα:
«Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση: Σχεδιασμός και Δικτύωση»

Στόχος του Συνεδρίου είναι να φέρει σε επαφή υποψήφιους εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτικούς της πράξης, από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με ερευνητές και ειδικούς επιστήμονες, προκειμένου να προωθηθεί η μεταξύ τους συνεργασία και να πραγματοποιηθεί υψηλού επιπέδου επιστημονική ενημέρωση / κατάρτιση για θέματα που αφορούν την Καινοτομία:
• στο σχεδιασμό και τη διεξαγωγή της διδασκαλίας
• στις σύγχρονες μορφές επαγγελματικής ανάπτυξης,
των οποίων η αποτελεσματικότητα έχει αναγνωρισθεί διεθνώς
• στον τρόπο επικοινωνίας και δικτύωσης των εταίρων.
Στο Συνέδριο θα συμμετάσχουν Καθηγητές Ελληνικών Πανεπιστημίων και ΤΕΙ καθώς και ξένοι ερευνητές με εμπειρία σε Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Ευρωπαϊκά προγράμματα. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν:
• Βεβαίωση Συμμετοχής
• Τα πρακτικά του Συνεδρίου σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (CD)
Η διοργάνωση του Συνεδρίου πραγματοποιείται με την συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.) και Εθνικών πόρων (ΕΣΠΑ 2007-2013)
Πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο υπάρχουν στη διεύθυνση: www.moke.teimes.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Σάββατο 2012Σάββατο 20 Οκτώβρη 2012
15:30 –16:15 Έναρξη Χαιρετισμοί
16:15 – 16:45 Δ. Πόταρη, Αν. Καθηγήτρια, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών των Μαθηματικών μέσω της σύνδεσης έρευνας και πρακτικής
16: 45– 17:15 Ε. Κολέζα, Καθηγήτρια, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Η «Μελέτη Μάθησης» ως στρατηγική επαγγελματικής ανάπτυξης των δα-σκάλων: η περίπτωση του εμβαδού
17:15-18:15 M. G. Bartolini Bussi, Καθηγήτρια, Μαθ. Εκπαίδευσης, Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανθρωπιστικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Modena και Reggio Emilia
Μαθηματικά προβλήματα σε διαφορετικές πολιτιστικές παραδόσεις
18:15-18:45 Διάλειμμα για καφέ
18: 45– 19:15 Σ. Καφούση, Αν. Καθηγήτρια, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Μαθηματικές αξίες και σχεδιασμός των δραστηριοτήτων: η περίπτωση των Στοχαστικών Μαθηματικών
19:15– 19:45
Μ. Διαμαντή, Καθηγήτρια, Μαθ. Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Southern CT State & Χρ. Μαρκόπουλος, Λέκτορας, Διδ. Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών: Η περίπτωση της αξονικής συμμετρίας
19:45 – 20:30 Συζήτηση
21:00 Δείπνο για τους ομιλητές

Κυριακή 2012Κυριακή 21 Οκτώβρη 2012
9:30 – 10:00 Θ. Μπαρής & Η. Αγγελόπουλος, Σχολικοί Σύμβουλοι
Η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην διδασκαλία των Μαθηματικών
10:00 – 10:30 Χ. Σακονίδης, Καθηγητής, Διδ. Μαθηματικών, Πανε-πιστήμιο Θράκης
Η διαχείριση της μαθηματικής δραστηριότητας και η κατασκευή του μαθη-ματικού νοήματος στην τάξη: μια κρίσιμη σχέση για την ανάπτυξη της διδα-κτικής πρακτικής
10:30 – 11:30 S. Lerman, Καθηγητής, Τμήμα Εκπαίδευσης, London South Bank University
Οι «μεγάλες ιδέες» στην γνώση των δασκάλων και την μαθηματική παιδαγωγική
11:30-12:30 Διάλειμμα για καφέ
12:30-13:00 Σ. Συρμακέσης, Αν. Καθηγητής, ΤΕΙ Μεσολογγίου
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια και Μάθηση: Μια περίπτωση με μακρά ιστορία, συναρπαστικό παρόν και πολυαναμενόμενο μέλλον.
13:00 – 13:30 Α. Γαρμπής, Επ. Καθηγητής, ΤΕΙ Μεσολογγίου
Καινοτόμες μέθοδοι για τη διδασκαλία των Λειτουργικών Συστημάτων: Η περίπτωση του Linux
13:30-14:00 Ι. Κούγιας, Καθηγητής, ΤΕΙ Μεσολογγίου
Η ροή πληροφοριών ανάμεσα στα εκπαιδευτικά και βιομηχανικά περιβάλ-λοντα: ένα τυπικό πλαίσιο
14:00 – 16:00 Ελαφρύ γεύμα
16:00 – 16:30 Σ. Παπαδάκης, Σχολικός Σύμβουλος, Καθ. Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Μια στροφή από το διδακτικό σχεδιασμό στο σχεδιασμό μάθησης με βάση το Learning Activity Management System (LAMS)
16:30 – 16:50 Σ. Νίκα, υπ.διδ. Πανεπιστήμιο Πατρών
Η ενσωμάτωση των μαθητικών ερωτήσεων στο μάθημα των Μαθηματι-κών: Πώς αλλάζει ο μαθηματικός διάλογος στην τάξη
16:50 – 17:10 Α. Κοντογιάννη, υπ.διδ. Πανεπιστήμιο Πατρών
Η Στατιστική στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών των Μαθηματικών: Πιθανές δυσκολίες στην εφαρμογή του
17:10 –18:00 Στρογγυλό Τραπέζι
Παρουσιάσεις των μελών της Ομάδας Μαθηματικών Αναζητήσεων και Διδακτικών Ανταλλαγών, Εργαστηρίου Διδ. Μαθηματικών (Ο.Μ.Α.Δ.Α.)
18:00 – 18:30 Συζήτηση