Παγωμένη και η άρση επικινδυνότητας της Εθνικής Οδού Αντιρρίου–Ιωαννίνων [video]

Νίκος Μωραΐτης: Δρόμοι – καρμανιόλες σε Αιτωλοακαρνανία & Δυτική Ελλάδα

Το ζήτημα της επικινδυνότητας του εθνικού οδικού δικτύου Αντιρρίου–Ιωαννίνων, Αμφιλοχίας- Λευκάδας-Πρέβεζας και την καθυστέρηση εργασιών του οδικού άξονα Αμβρακίας–Ακτίου, έθεσε ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανία του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης στη βουλή. Ο αναπληρωτής υπουργός ανάπτυξης Σταύρος Καλαφάτης απάντησε πως υπάρχει εργολαβία για την άρση επικινδυνότητας του δρόμου, όμως όπως όλοι ξέρουμε και παρατηρούμε στην είσοδο του Αγρινίου και αυτή η εργολαβία έχει παγώσει… Εξάλλου -όπως είπε και ο ίδιος ο υπουργός- η εργολαβία αυτή έχει απορροφήσει μόνο τα 10 από τα 23εκατομμύρια ευρώ που προβλέπονται για το έργο.

Ο βουλευτής Νίκος Μωραΐτης, κατήγγειλε πως πρόκειται για δρόμο–καρμανιόλα 250 και πλέον χιλιομέτρων, ο οποίος είναι κατασκευασμένος εδώ και μισό αιώνα, χωρίς διαζώματα, με σβησμένες γραμμές και ελλιπέστατο φωτισμό σε πολλά σημεία του.Πρόσθεσε πως τα τροχαία δυστυχήματα είναι συχνά και πως σύμφωνα με την τροχαία και τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, περιλαμβάνει μερικά από τα πιο επικίνδυνα σημεία οδικού δικτύου σε όλη τη χώρα.Για τον άξονα Αμβρακίας–Ακτίου, κατήγγειλε πως οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι εδώ και 5 μήνες ενώ δεν έχουν λάβει ούτε το δώρο των Χριστουγέννων.

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός ανάπτυξης, Σταύρος Καλαφάτης, σε ό,τι αφορά το ζήτημα της Ιονίας Οδού, δήλωσε πως βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με τις αρμόδιες γενικές διευθύνσεις και την ευρωπαϊκή επιτροπή προκειμένου να προχωρήσει το έργο.Σε ό,τι αφορά τον άξονα Αμβρακίας–Ακτίου, τόνισε πως η πρώτη από τις 4 συνολικά εργολαβίες συνεχίζει, ενώ ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος και θα ακολουθηθούν πλέον οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Κώδικα δημοσίων έργων, για να βρεθεί νέος.

Ο Ν. Μωραΐτης, υπογράμμισε την ανάγκη οι κάτοικοι των γύρω περιοχών να παλέψουν για αυτοκινητόδρομους ασφαλείς, που θα υπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες και θα είναι λαϊκή περιουσία.