Discover Agrinio τελεία θέλουμε πολύ δρόμο ακόμη

discoveragrinio.gr αυτό θα είναι το όνομα της ιστοσελίδας για την τουριστική προβολή του δήμου Αγρινίου που θα λειτουργήσει τις επόμενες μέρες.

Φυσικά πολλά θα μπορεί πει κανείς σχολιάζοντας το θέμα “Αγρίνιο και Τουρισμός”. Τελικά πρώτα αγοράζουμε την κεραία και μετά τη τηλεόραση. Μια ιστοσελίδα σήμερα -έστω και καλοστημένη να είναι και με δυνατό περιεχόμενο- δεν είναι τόσο δύσκολο να την φτιάξεις. Το ζήτημα είναι πως το Αγρίνιο αλλά και η Αιτωλοακαρνανία γενικότερα δεν έχουν φτιάξει το προϊόν που θα πουλήσουν, δεν έχουν φτιάξει ακόμη το μύθο τους…

Αν φέρεις ένα φίλο σου από κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδας και δει την Τριχωνίδα για πρώτη φορά, θα πάθει πλάκα από το μέγεθός της, αλλά το μόνο που μπορεί να του προσφέρει η Τριχωνίδα εκτός από τη θέα είναι καφέ και ποτό στις τρεις κυριλέ καφετέριες – χώροι δεξιώσεων, τις μόνες επενδύσεις που έγιναν στην περιοχή τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια. Αν τον πας το με το αυτοκίνητο τον γύρο της Τριχωνίδας θα εντυπωσιαστεί από το φυσικό περιβάλλον και τη θέα, όμως παράλληλα θα φρίξει από τους σκουπιδότοπους που υπάρχουν σε κάμποσα παρακείμενα στο δρόμο οικόπεδα… Και αν τον φέρεις στο Αγρίνιο για να δει την ιστορία της πόλης, δεν θα δει ένα μουσείο καπνού, αλλά θα δει κάποια κτίρια που φανερώνουν περισσότερο την σύγχρονη ιστορία της πόλης, όπως οι αναξιοποίητες καπναποθήκες Παπαπέτρου και τον αύλειο χώρο των καπναποθηκών Παπαστράτου που έχει μετατραπεί σε πάρκιγκ αυτοκινήτων του δήμου!

Και θα μπορούσε να πει κανείς ότι έγιναν λάθη, ότι κάθε περίπτωση αξιοποίησης είχε τις δυσκολίες της, ότι δεν βοήθησαν οι συγκυρίες και τα υπουργεία! Δικαιολογίες υπάρχουν! Τι δικαιολογία όμως μπορεί να υπάρχει όταν την τουριστική ιστοσελίδα του δήμου εν έτει 2014 την φτιάχνουν όχι ειδικοί στο marketing, όχι ειδικοί στον τουρισμό, όχι ειδικοί web designers και creative directors, αλλά φοιτητές του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων! Έλεος! Κάποιοι βρίσκονται ακόμη στον φανεροζωϊκό μεγααιώνα! Γιατί, πριν το Discover Agrinio, πρέπει κάποιοι να ανακαλύψουν τις νέες τεχνολογίες. Ας πάρουν εκεί στο δήμο μερικά παραδείγματα από το incrediblecrete.gr της περιφέρειας Κρήτης και από το mythicalpeloponnese.gr της περιφέρειας Πελοποννήσου, για να δουν πως γίνεται το marketing στο διαδίκτυο. Το ότι πλέον στον τουρισμό εμπλέκεται και το κομμάτι των τοπικών προϊόντων και τροφίμων είναι γεγονός, αλλά αυτό είναι άσχετο με την δημιουργία ιστοσελίδας. Εξάλλου μπορεί να έχουμε κάποια καλά και ποιοτικά προϊόντα στην περιοχή μας, αλλά μήπως έχουμε κάποιο Π.Ο.Π και δεν το ξέρω;;;

Άφησα για το τέλος και παραδίδω στη δημόσια χλεύη ένα μικρό απόσπασμα από την ανακοίνωση του δήμου Αγρινίου σχετικά με την τουριστική ιστοσελίδα : “Η λειτουργία του τουριστικού site σε συνδυασμό με την λειτουργία του Κέντρου Πληροφόρησης του Δήμου Αγρινίου που θα στεγαστεί στην Παλαιά Λαχαναγορά του Δήμου Αγρινίου, θα συμβάλουν στην εξωστρέφεια και την προβολή του Δήμου Αγρινίου προσελκύοντας νέους επισκέπτες.”

Δ.Π