Ο Στέλιος Μερμίγκης υποψήφιος δήμαρχος
Η Λαϊκή Συνέλευση ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ μέσα από ανοιχτές λαϊκές διαδικασίες όλες τις προηγούμενες μέρες, αφού διαμόρφωσε και αποφάσισε θέσεις και προτάσεις για μια λαϊκή, δημοκρατική τοπική αυτοδιοίκηση, με απόφασή της προχώρησε στη συγκρότηση συνδυασμού στο Δήμο Αγρινίου, με επικεφαλής τον συναγωνιστή Στέλιο Μερμίγκη. Ο Στέλιος Μερμίγκης, σήμερα το πρωί κατέθεσε στο πρωτοδικείο Αγρινίου τους εκπροσώπους της συνέλευσης, που θα μετάσχουν στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαίου 2014, έτσι ώστε αυτοί να ανακηρυχθούν υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και υποψήφιοι σύμβουλοι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων.
Τον συνδυασμό απαρτίζουν οι :
Επικεφαλής: Στυλιανός (Στέλιος) Μερμίγκης του Σωτηρίου (Φαρμακοποιός – Εκπρόσωπος στο Δ.Σ. των εργαζομένων του Νοσοκομείου Αγρινίου – Μέλος του Δ.Σ. του Σ.Ε.Ν.Α.)
1. Εκλογική Περιφέρεια Αγγελοκάστρου
Γεώργιος Υφαντής του Πέτρου (Οδοντίατρος)
2. Εκλογική Περιφέρεια Αρακύνθου
Ιωάννης Μπαζώρας του Γεωργίου (Δάσκαλος – Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Συλλόγου δασκάλων, νηπιαγωγών Αγρινίου – Θέρμου)
Ευφροσύνη Τσαφά του Χρήστου (Φοιτήτρια Νομικής στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
3. Εκλογική Περιφέρεια Θεστιέων
Νικόλαος Καμζέλας του Γεωργίου (Έμπορος ξυλείας)
Ιωάννης Λαμπροκωστόπουλος του Βασιλείου (Εργοδηγός)
Δημήτριος Τουμαράς του Γεωργίου (Νοσηλευτής – Πρόεδρος του Δ.Σ. του Σωματείου των Εργαζομένων στο νοσοκομείο Μεσολογγίου)
4. Εκλογική Περιφέρεια Νεάπολης
Παναγιώτα (Γιώτα) Καραγεώργου του Μιχαήλ (Άνεργη)
Νικολέτα (Λέτα) Κατσακιώρη του Παντελή (Διδάκτωρ Κοινωνικής Ανθρωπολογίας)
5. Εκλογική Περιφέρεια Παναιτωλικού
Κακαές Φώτης του Βαΐου(Δάσκαλος)
6. Εκλογική Περιφέρεια Παραβόλας
Μάριος-Στέφανος Καραβασίλης του Παναγιώτη(Φοιτητής Σχολή Ναυπηγών του ΕΜΠ)
Ελευθέριος (Λευτέρης) Τηλιγάδας του Νικολάου (Κειμενογράφος)
7. Εκλογική Περιφέρεια Παρακαμπυλίων
Λυδία Γκέκα του Γεωργίου(Φοιτήτρια Νομικής στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
——————————————————————————————-
1. Δημοτική Κοινότητα Αγρινίου
Σοφία Γκέκα του Γεωργίου(Φοιτήτρια Μηχανονολογίας στο Τ.Ε.Ι. Πάτρας)
Σταυρούλα Δίπλα του Σπυρίδωνα(Φυσικός, άνεργη)
Ηλέκτρα Καλαϊτζοπούλου του Αποστόλου(Φοιτήτρια Βιολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
Δημήτριος Καλύβας του Θεοδώρου(Φοιτητής τμήματος Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Πανεπιστημίου Πατρών)
Παναγιώτης (Πάνος) Κατσακιώρης του Παντελή(Ιατρός Ομοιοπαθητικής, Βελονισμού, Φυτοθεραπείας)
Βαϊούλα (Βάγια) Κωνσταντή του Γεωργίου(Ελεύθερη Επαγγελματιάς)
Μαρία (Μάρω) Λαχανά του Αθανασίου(Νηπιαγωγός)
Βασίλειος Μπουρδούβαλης του Χρήστου (Φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΕΜΠ)
Χρήστος Παπαδάκης του Παναγιώτη (Σερβιτόρος)
Χρυσούλα Σιαμπαλή του Χρήστου (Πολιτικός Μηχανικός)
Αφροδίτη Σωτηροπούλου του Λάμπρου(Ρεφλεξιολόγος)
Σπυρίδων (Σπύρος) Τριανταφύλλου του Γεωργίου (Δικηγόρος)
2. Δημοτική Κοινότητα Αγίου Κωνσταντίνου
Γεώργιος Γκίκας του Βασιλείου(Ηθοποιός)
Εμμανουήλ (Μανώλης) Καλαϊτζόπουλος του Μιχαήλ(Έμπορος)
Ελένη Κολοβού του Κωνσταντίνου(Καθηγήτρια Γερμανικής)
Γεώργιος Τζελαλίδης του Γεωργίου (Δάσκαλος)
——————————————————————————————-
1. Τοπική κοινότητα Αγίου Ανδρέα
Ειρήνη Αλεξανδρή του Ιωάννη (Δασκάλα)
2. Τοπική κοινότητα Γραμματικού
Ιωάννης Παπαγιάννης του Νικολάου (Γεωλόγος)
3. Τοπική κοινότητα Δοκιμίου
Βασιλική Ξανθοπούλου του Γρηγορίου(Ιατρικός επισκέπτης)
4. Τοπική κοινότητα Καλυβίων
Ιωάννης Δρακόπουλος του Σπυρίδωνα (Μουσικός)
5. Τοπική κοινότητα Καμαρούλας
Μιχάλης Φρίντζος του Θωμά (Ελεύθερος Επαγγελματίας)
6. Τοπική κοινότητα Κυπάρισσου
Γιαννούλα (Άννα) Κατή του Κωνσταντίνου (Γυμνάστρια)
7. Τοπική κοινότητα Νέας Αβόρανης
Γεωργία Μάγου του Γεωργίου (Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης – Άνεργη)
8. Τοπική κοινότητα Παπαδατών
Ηλίας Μακρυγιάννης του Χρήστου (Πτυχιούχος Σχολής Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επαγγελμάτων)
9. Τοπική κοινότητα Παραβόλας
Ιωάννης Νείλας του Παύλου (Ιατρός Νευρολόγος)
10. Τοπική κοινότητα Ποταμούλα
Νικόλαος Κωστάκης του Παναγιώτη (Χημικός Οινολόγος)
11. Τοπική κοινότητα Σκουτεράς
Γεώργιος Παπακωνσταντίνου Σωτήριου (Αγρότης)
12. Τοπική κοινότητα Σπολάϊτας
Ηλίας Πατούλας του Κωνσταντίνου (Άνεργος)
Στόχοι όλων όσων μετέχουν στον συνδυασμό ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ είναι:
1. Η κατάργηση του «Καθεστωτικού Τοπικού Κράτους του Αγρινίου» και του «Καλλικράτη».
2. Η ανατροπή των συσχετισμών στη συγκρότηση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου και η δημιουργία μιας νέας κοινωνικής, κινηματικής και λαϊκής πλειοψηφίας, που θα αναγκάσει το συγκεκριμένο θεσμό, να μεταλλαχθεί σε ένα λαϊκό και μαχητικό, όργανο αντίστασης και ανάσχεσης της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, ώστε να σταθεί ουσιαστικά, και αποτελεσματικά αλληλέγγυο στην ανθρωπιστική κρίση-λαίλαπα, που μαστίζει την τοπική κοινωνία.
3. Η αύξηση των Δημοσίων Δαπανών (ΚΑΠ, ΣΑΤΑ), που αφορούν στους Ο.Τ.Α.
4. Η συγκρότηση λαϊκού συμμετοχικού προϋπολογισμού στο Δήμο και όλες τις Δημοτικές Επιχειρήσεις
5. Η κοινωνικοποίηση όλων των Δημοτικών Επιχειρήσεων
6. Η λαϊκή συμμετοχική οργάνωση του πολύ-πολιτισμικού περιβάλλοντος
7. Η Δωρεάν παροχή πόσιμου νερού και ενέργειας σε όλα τα λαϊκά νοικοκυριά, τους ανέργους της περιοχής καθώς και ο αγώνας για πλήρη προστασία της κατοικίας.
8. Το οριστικό και τελεσίδικο ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ της υλοποίησης της καταστροφικής μελέτης του Δημοτικού Πάρκου Αγρινίου, η πλήρης αποκατάσταση των ζημιών, καθώς και η αναζωογόνηση και συντήρηση του, με εξειδικευμένο προσωπικό της δημοτικής υπηρεσίας πρασίνου.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν τα μέλη της λαϊκής συνέλευσης ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ αμέσως μετά την κατάθεση του συνδυασμού, ο επικεφαλής του δήλωσε τα εξής:
«Το ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ προσδοκά να γίνει η φωνή όλων των από κάτω. Η φωνή των απόκληρων και των ανέργων. Η φωνή των κακοπληρωμένων και απλήρωτων εργαζομένων. Η φωνή των κατεστραμμένων μικρεμπόρων και των ελεύθερων επαγγελματιών. Η φωνή των μικρών καλλιεργητών, και των μεταναστών, η φωνή των νέων επιστημόνων που δοκιμάζουν να βρουν την τύχη τους στο εξωτερικό. Με άλλα λόγια όλων εκείνων των ανθρώπων και των οικογενειών, που στερούνται πλέον εκείνους τους όρους για αξιοπρεπή διαβίωση και που προσπαθούν να επιβιώσουν, μέσα από τα κοινωνικά ερείπια που δημιουργούν η Ευρωπαική Ένωση το Δ.Ν.Τ. και η Κυβέρνηση προκειμένου να αντιμετωπίσουν την μεγάλη κρίση που τους ταλανίζει,.
Το ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ αντιμετωπίζει τις επικείμενες τοπικές εκλογές με βαθιά την πεποίθηση ότι χωρίς ρήξη και ανατροπή με όλες τις παραπάνω δομές, χωρίς την ύπαρξη ενός κινηματικού χειμάρρου του λαϊκού παράγοντα, χωρίς τις διαχειριστικές αυταπάτες πως μπορεί κανείς να λύσει τα προβλήματα με καλλίτερη διαχείριση μέσα σε αυτήν την θεσμική κόλαση που μας έχουν επιβάλλει, φιλοδοξεί να συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός ανατρεπτικού κινήματος που θα μπορεί να συνδέει το μερικό με το γενικό, το τοπικό με το εθνικό και το παγκόσμιο.
Ποτέ άλλοτε στην ιστορία αυτού του τόπου η σχέση των τοπικών θεμάτων δεν ήταν τόσο έντονα διασυνδεόμενη με τις γενικές πολιτικές κατευθύνσεις που δίνουν οι ξένοι δυνάστες μας στις πολιτικές μαριονέτες που μας κυβερνούν.
Ο Καλλικράτης που εφαρμόζεται στην τοπική διοίκηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά το θεσμικό πλαίσιο για την πιστή εφαρμογή των μνημονίων και των οδηγιών της ΕΕ στους δήμους και στις περιφέρειες. Έτσι οι δήμοι μετατρέπονται στο μακρύ χέρι του κράτους, σε ένα ιμάντα για την κατανομή των ευρωπαϊκών κονδυλίων υπέρ των ντόπιων και ξένων ολιγαρχικών συμφερόντων.
Το ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ξένο προς αυτές τις αντιλήψεις και εχθρικό προς τους δήμους επιχειρήσεις, στέκεται απέναντι στις φιλανθρωπικές δράσεις τους που μοιράζουν την φτώχεια και τη μιζέρια μας μέσα από δήθεν κοινωνικά προγράμματα που δημιουργούν νέες πελατειακές σχέσεις με το ντόπιο πολιτικό προσωπικό εκμεταλλευόμενα την φτώχεια και την ανέχεια που οι δικές τους πολιτικές δημιούργησαν, θα παλέψει με όλες του τις δυνάμεις να εμποδίσει τις πολιτικές εκείνες που καταργούν τους όρους για μια αξιοβίωτη ζωή.
Αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο όταν επιβάλουμε την στάση πληρωμών απέναντι στους δανειστές μας για το ληστρικό χρέος, την έξοδο της χώρας από την ΟΝΕ και ΕΕ για να αποκτήσουμε νομισματική και οικονομική κυριαρχία και φυσικά με την εθνικοποίηση όλων εκείνων των παραγωγικών και οικονομικών δομών προκειμένου να ζήσει ο λαός με μια άλλη οικονομική και κοινωνική συγκρότηση στηριγμένος σε ένα άλλο αξιακό μοντέλο ζωής, που σκοπός του θα είναι η κάλυψη όλων των υπαρκτών κοινωνικών αναγκών και όχι η εκμετάλλευση ανθρώπων και φυσικών πόρων για την κερδοφορία των λίγων».